EN
AL

Thirrje për Aplikime: Trajnim për Outsourcing të Shërbimeve të Kontabilitet

Instituti i Kontabilistëve të Miratuar të Shqipërisë (IKM) fton Kontabilistët e Miratuar anëtarë të IKM të aplikojnë për pjesëmarrje në programin Trajnimi për Outsourcing të Shërbimeve të Kontabilitetit , si pjesë e projektit të financuar nga Banka Botërore “Zhvillimi i Shërbimeve të Kontabilitetit dhe Ndërgjegjësimit Publik dhe Kontabiliteti ligjor për Profesionin e Kontabilitetit në Shqipëri.”

Për Programin:

Çfarë përfshin trajnimi?

  • Modulet teknike (72 %)

    • Proceset “transaction‑intensive”: AP/AR, payroll, reconciliations, MEC & YEC, etj.

    • Proceset “knowledge‑intensive”: buxhetim & parashikim, kontroll i brendshëm, raportim menaxherial, IFRS.

    • Kuadri fiskal në tre vende të BE‑së dhe prezantim i platformave cloud/ERP.

  • Modulet e soft skills (28 %)

    • Strategji “routes to market” për gjetjen e klientëve jashtë vendit.

    • Time‑management, delegim dhe monitorim performance.

Objektivat e të trajnimit:

  1. Të kuptoni hap pas hapi proceset kontabël që mund të eksportohen.

  2. Të aplikoni standardet IFRS dhe kërkesat fiskale të tregjeve kryesore.

  3. Të ndërtoni infrastrukturë teknologjike e siguri kibernetike për punë në distancë.

  4. Të zhvilloni strategji marketingu dhe partneritete ndërkombëtare.

  5. Të përmirësoni komunikimin profesional me klientët globalë.

Kalendari & Orari

Java 1: 08-10 Maj 2025
Java 2: 15-17 Maj 2025
E Enjte & E Premte: 12:00 – 20:00
E Shtunë: 08:30 – 16:30

Vendi: Auditor, Tiranë (detajet do të dërgohen pjesëmarrësve të përzgjedhur).

Kriteret e Përzgjedhjes:

Aplikantët do të vlerësohen bazuar në kriteret të listuara më poshtë:

  1. Të jenë anëtarë aktivë të IKM (Instituti i Kontabilistëve të Miratuar) dhe te regjistruar ne Regjistrin Publik të Kontabilistëve të Miratuar ;
  2. Të kenë njohuri të gjuhës angleze, ose të gjuhëve të huaja të BE.
  3. Të ushtrojnë aktualisht profesionin e kontabilistit të miratuar si person tregtar me te vetepunesuar ose si i punesuar apo parntner i një shoqërie të vogël apo të mesme (SMP) që ofron shërbime kontabiliteti.
  4. Të mos kenë masa disiplinore në fuqi nga IKM dhe organet e tjera kompetente, duke siguruar integritet profesional.
  5. Të ketë njohuri në softuerë bashkëkohorë kontabël (cloud accounting, ERP, etj.) dhe sisteme komunikimi (platforma online, VPN) që mundësojnë ofrimin e shërbimeve në distancë.
  6. Të kenë interes dhe të jenë të gatshëm të ndjekin trajnimin sipas kalendarit të përcaktuar;

Si të Aplikoni:

Kandidatët e interesuar duhet të dorëzojnë dokumentet e mëposhtme:

  • Curriculum Vitae (CV);
  • Një kërkesë me shkrim që adreson kriteret e përzgjedhjes;
  • Dokumente mbështetëse (p.sh. certifikata anëtarësie, certifikata EDV, certifikata penale)

Aplikimet duhet të dorëzohen elektronikisht deri më 25 Prill 2025 nëpërmjet formularit të regjistrimit.

Procesi i Përzgjedhjes:

Procesi i përzgjedhjes do të jetë transparent dhe i drejtë, bazuar në kriteret e përmendura më sipër. Të gjithë aplikantët do të njoftohen për rezultatin dhe do të marrin feedback nëse janë përzgjedhur apo jo.

Për më shumë informacion, na kontaktoni në ikm.alb@gmail.com

Formularin e aplikimit mund ta gjeni më poshtë: